Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 8 lipca 2014

Już wkrótce Comic con !

Mam nadzieję, że wiecie co to za wydarzenie Comic Con ? Może powiem tylko tak w bardzo dużym skrócie, że właśnie tego dnia możemy zobaczyć po raz pierwszy nowe lalki. Według mojej strony z informacją na Comic Conie zobaczymy pierwszy raz następujące lalki...

SDCC logoRoyal:
Duchess Swan™
Hopper Croakington II™
Daring Charming™
Lilly-Bo Peep™
Humphrey Dumpty™

Rebel:
Melody Piper™
Kitty Cheshire™
Sparrow Hood™





O i jeszcze nie powiedziałam najważniejszego. Kiedy się odbędzie ? Pocieszę was, że na zdjęcia najnowszych lalek nie będziemy musieli czekać do sierpnia, ponieważ Comic con odbędzie się od 24 do 27 lipca ! Najbardziej nie mogę się doczekać Duchess i Kitty, i podejrzewam, że nie tylko ja, ale to nie koniec niespodzianek tego posta...ponieważ nie powiedziałam wam jeszcze nowych znaków towarowych.

Gus Crumb™
Faybelle Thorn™
Hilda Crumb™
Darling Charming™
Bunny Blanc™

No i mam wielka nadzieję, że miło was zaskoczyłam i dobrze zapowiedziałam najnowsze przyszłe lalki, aż mnie kusi by zadać wam jedno pytanie...


Na która lalkę czekacie najbardziej ?

3 komentarze:

  1. Lalki, które wymieniłaś, raczej nie pojawią się SDCC, a na pewno nie wszystkie. Na stronie jest napisane, że są to tylko możliwe opcje. Myślę, że pokażą nam lalkę Lizzie i Dextera :/ Fajnie byłoby zobaczyć nowe lalki...najbardziej chciałbym któregoś z chłopców ^.^

    OdpowiedzUsuń