Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 24 lipca 2014

Pierwsze owoce Comic Conu !

Tydzień temu zapowiadałam wam że już 24.07 czyli dzisiaj odbędzie się Comic Con. I oto pojawiły się jego pierwsze "owoce" mam na myśli zdjęcia. Chciałabym również pokazać wam coś czego wcześniej nie widzieliśmy. Uwaga....ART CERISE WOLF ! Możemy po raz pierwszy zobaczyć go dzisiaj ! Może na początek powinnam wam pokazać kilka pierwszych zdjęć lalek, na razie jeszcze nie zobaczymy najnowszych lalek, ale nie załamujcie się pamiętajcie, że Comic Con dzisiaj się nie kończy. To może po tym długi wstępie przejdę do zdjęć...

  

  

No i to wszystkie zdjęcia lalek na razie nic specjalnego, przecież wszystkie już widzieliśmy wcześniej, tylko chciałam pokazać tak dla przypomnienia i porównania, a teraz pokażę wam art Cerise Wolf na który tak bardzo czekacie. Uwielbiam trzymać was z nowinką na koniec ;)


Przedstawiam oto art Cerise Wolf ! Najbardziej podoba mi się w nim twarz Cerise i wilk "na glowie" To taka bardzo charakterystyczna cecha tej lalki . Futerko tez jest przecudne nie wspominając już o cudownej pelerynie. Nie mam żadnych zastrzeżeń co do artu. Uważam że jest on po prostu wspaniały w każdym calu. Co do jej stroju brak mi słów tylko zauważcie na jej rękawice na lalce nie widać tych złotych odblasków na tym zdjęciu powyżej na lalce rękawice są całe brązowe. No z artem to się postarali i to bardzo jestem z nich dumna ;)

Edit: wycięłam wam z tego zdjęcia sam art bez reszty grafiki


Co myślicie o arcie Cerise ?
PS. Jill zauważyłam, że ostatnio nie piszesz coś się stało ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz