Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 26 lipca 2014

Lizzie i jej pudełko...

Ostatnio w postach było wspomnianych kilka słów o Lizzie Hearts. Na przykład jej odcinek z Daringiem, więcej zdjęć promocyjnych i jak się okazuje złoty pamiętnik. W tym poście chciałabym waż napisać kilka słów o jej kartonie, który jak się okazuje również nie grzeszy złotem. No, ale wydaje mi się ta zmiana trochę dziwna. Myślę, że pamiętnik i karton powinien być czerwony ponieważ Lizzie posiada tego koloru najwięcej. Złotego - śladowe ilości (jedynie jej sukienka ma trochę więcej złotego). To może przejdę do zdjęć na początek obrazek z napisem Lizzie Hearts oczywiście znajdujący się na kartonie.



Styl jest nawet całkiem ładny, ale niewiele się różni od poprzednich napisów, no choćby "Apple White" - podobne.


No błagam czerwona lalka w złotym apakowaniu ? Zastanawiam się bo może zrobili tak by lalka nie zlewała się z kartonem ? Nie wiem nie mam innych podejrzeń co do intencji Mattela. Teraz może lepszym zdjęciem będzie tył pudełka z artem w całości Lizzie, a nie tylko do połowy na jej karcie.


Chociaż widziałam ten art nie raz to zaskakuje mnie przez cały czas swoją słodką twarzą. Nie przystoi na kogoś kto chce wszystkim głowy ścinać tak Bajecznie wyglądać. (oczywiście to komplement dal artu) Oprócz tych zdjęć co wm pokazałam mam jeszcze kilka w zanadrzu, ale nie będę już ich omawiać tak jak te, albowiem znacie już moją opinię co do lalki, bo mam jeszcze kilka zbliżeń fragmentów zabawki. To może przejdę do zdjęć...
  

  


No mogę wam jeszcze tylko krótko skomentować wam tę fryzurę. Jak czytam inne blogi o Ever After High to za każdym razem czytam krytykę co do niej, ale mi się ona osobiście podoba. Oczywiście, że w takiej fryzurze nie chodziłabym po centrum handlowym, ale czy taka fryzura nie miała wyjść ? Przecież w Lizzie w odcinku wyraźnie widać dokładnie takie samo ułożenie włosów więc o co chodzi ja się pytam.

Co myślicie o kartonie Lizzie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz