Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 10 lipca 2014

Maddie's Hat-tastic Party

Zapewne większość Was długo już oczekuje odcinka: ''Maddie's Hat-tastic Party'', mam dla Was bardzo dobrą wiadomość :) Mianowicie już dzisiaj możecie obejrzeć ten odcinek po angielsku.
EDIT: Tutaj macie link do polskiej wersji: >>KLIK<<

Co sądzicie o tym odcinku?
Oczekujecie już wersji Polskiej?

5 komentarzy:

  1. Maddie to moja ulubiona postac. Jest pomyslowa, pelna zwariowanych pomyslow, energiczna i ma zielone wlosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten odcinek już od jakiegoś czasu można obejrzeć po polsku x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, macie nawet interesujacego bloga bo na razie podoba mi sie bardziej od blox czy my eah. Tylko eahblog jest lepsze bo ma ladny wyglad bloga,przestroniejszy szablon pierwszy w wyszukiwarce.i twoj blog tez jest pppppierwszy w jakiejs koljenosci ala my eah to nie.
    I LOVE EVEr AFTEr HigH

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama widzialam go kiedys w zlej jakosci, od tygodnia to chyba jest na naszej stronie EAH.

    Nie chce zasmiecas bloga bledami z mojej winy tylko to wina zlego obrogramowania ktora zmienia mi wsxystkie poprawnie napisane wyrazy. Dxisiaj bede aktualizowac :)

    OdpowiedzUsuń