Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 24 lipca 2014

Comic Con ciąg dalszy...

Jak pewnie zauważyliście zaczęłam się brać ostro do roboty za ten Comic Con. Śledzę praktycznie kazde zdjęcie, które pojawia się dotyczące Ever After High. W tym poście chciałabym pokazać wam więcej ujęć lalek, których już widzieliśmy i chciałabym wzrócić jeszcze tylko uwagę na jedną dziwną rzecz, którą znalazłam. To może przejdę do zdjęć...

  

Dwa następne ujęcia lalki Cerise Wolf. Tylko dalej nie dają mi spokoju jej rękawiczki. N arcie mają one złote części, a tutaj są one całkiem brązowe buty na szczęście nie mają złotą 'mordkę" wilka. Chociaż o tym nie zapomnieli. Co do reszty lalki nie mam wątpliwości jest fantastyczna w każdym calu.


To może teraz przejdę do sprawy o której wspomniałam wam juz na samy wstępie. Jak pewnie zdążyliście już zauważyć na zdjęciu pokazane są półki z lalkami z serii Basic. (Apple, Ash, Hunter, Poppy i kawałek Briar) tylko ja przez cały czas zadaje sobie jedno pytanie, skoro to półki z lalkami Basic to co tam robi lalka Cerise Wolf ?! Przecież to nie jest seria Basic. Oj to bardzo podejrzane....No zostało mi jeszcze kilka zdjęć do pokazania...

    

No i to na razie wszystko śledź bloga bo będę "stać na czatach" jak tylko jakiejś zdjęcie się pojawi będziecie o tym wiedzieć.

Co myślicie o Cerise Wolf na półce Basic ?

3 komentarze:

  1. Nawet ładnie zrobili Cerise.

    OdpowiedzUsuń
  2. ej a gdzie ty mieszkasz skoro masz taki dostęp do eah w sklepach też ją chce ale przez neta kosztuje 933zł a w tamtym sklepie na obrasku?

    OdpowiedzUsuń
  3. ej a gdzie ty mieszkasz skoro masz taki dostęp do eah w sklepach też ją chce ale przez neta kosztuje 933zł a w tamtym sklepie na obrasku?

    OdpowiedzUsuń