Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 6 lutego 2014

A więc zaczynamy...

Postanowiłam stworzyć post organizacyjny abyście wiedzieli co i jak :)

1. Wyniki wszystkich konkursów będą na stronie "Nagrody" więc wszystkie wasze prace będą opublikowane :)

2. Nowe wyglądy bloga będą zmieniane co 3 miesiące

3. Jeśli chodzi o konkursy to będziemy je oceniać jak będą chociaż 3 prace (wiecie o co chodzi)    :)

4. Na blogu już nie długo pojawi się ankieta a temat jest narazie tajemnicą ;p

To chyba będzie na tyle...Jako że jest to post organizacyjny możecie pod nim zadawać rózne pytania dotyczące organizacji bloga :) czekamy na pytania....


4 komentarze:

  1. bardzo ładny blog :) / obserwuję :)

    ♥ crazy--dream.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Co 1,5 ? nie za często ? chodzi o to że ludzie powinni się trochę przyzwyczajać a nie włączają stronę a tutaj taki faceplam ,,gdzie ja jestem '' ? Ja mogę spróbować ze zmianą wyglądu następnym razem jak coś xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za często....Jednak podoba mi sie wygląd który zrobiła Rochelle:)

      Usuń
    2. ok to dam co 3 miechy :)

      Usuń