Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 3 lutego 2014

Już nie długo nowe lalki !

Mam dla was cieplutką nowinkę z tajnego źródła który nikt nie ma....dowiedziałam sie o nowych seriach i jakie jeszcze postacie dołączą do serii Basic...(na wszelki wypadek podpisze zdjęcia bo żaden blog tego nie będzie miał tych potwierdzających zdjęć na 100%). Nie wiarygodne oto lalki które dołączą do serii Basic już niedługo możemy się spodziewać zdjęć promocyjnych lalek:

-Lizzie 
-Dexter
-Poppy
-Holly
-Cedar

I zdjęcie na dowód:



A więc widzicie....już jestem tak podniecona że nia macie pojęcia...chyba nie wytrzymam...ale jeszcze niestety trzeba poczekać :( Cieszycie się że pojawią sie te wszystkie lalki ?

a to nie koniec informacji....otóż pojawią się nowe serie !!!

nazywa się ona:

Hat Tastic Party

Oto postacie które będą należeć do tej serii lalek....


Już nie mogę się doczekać ja chyba zaraz oszaleje ! będzie to już druga seria w której będą...

Cerise Hood i Cedar Wood

Ciekawa jestem jak ta seria bedzie wyglądac czy będzie ona pasować do mojego gustu ? Sorki że tak chaotycznie pisze ale jestem tak podniecona że nie wytrzymam !

Kolejna seria: Thome Carming


Tutaj widzicie że to będzie już druga seria w której wystąpi C.A cupid i nasza kochana Blondie Lockes ! No i oczywiście nie ma seri bez Raven i Apple prawda ?

Uwaga: zdjęcie które udostępniła Nikki jest w facebooka...dodałam post o tym samym dla 100% potwierdzenia.

Co myślicie o nowych seriach ?

PS. Mam proźbę...Jeśli lubicie naszego bloga i nasze nowinki ze świata Ever After High to polećcie naszego bloga innym będziemy wam za to wdzięczni :D

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. pojawią się nowe lalki i nowe serie :)

      Usuń
  2. Kocham C.A. Cupid. Nie powina byc z dexterem

    OdpowiedzUsuń
  3. Liczyłam na lalke Kitty:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzę, że te lalki będą, z resztą sama znalazłam podobną informację, ale w gruncie rzeczy zdjęcia z tego posta to żaden dowód :/ Każdy mógł je zrobić w oparciu o wspomnianą wcześniej przeze mnie informację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia są oficjalne więc to potwierdza...

      Usuń