Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 2 lutego 2014

Czyżby nowa wersja Apple ?

Znalazłam kilka zdjęć można to nawet nazwać sesje zdjęciową prawdopodobnie nowej wersji Apple White. Na początku chciałabym pokazać wam poprzednią wersje...

 
 
 
Przyjżyjcie się jej dokładnie....no i wreszcie oto kilka zdjęć nowej wersji...
 

 
 Jaką zauważam różnice ? Ta korona jest o wiele ładniejsza nie wiem czy zrozumiecie...ja uważam osobiście że ta jest bardzie taka królewska. Na Apple u góry korona po prostu wygląda jak plastik a tutaj jak korona prawdziwej królowej nie uważacie ?

 
Spójrzcie na rękę tej Apple i starszej...starsza wersja owszem ma kokardkę na palcu ale nie jest taka boska jak ta...ja wiem że ta podróbka nowszej wersji nie jest złota ale wygląda na pozłacaną chociaż nie jest a na starszej Apple wygląda tak samo jak korona jak plastik.

 
Tutaj...brak mi słów. Wisiorek wygląda jak z prawdziwych pereł jest po prostu przepiękny idealnie pasuje do kokardki którą pokazałam wam po wyżej.
 
 
 
 
 Tym razem chodzi o torebkę....akurat w tej kwestji uważam że obie są fantastyczne chociaż w tej nowszej wersji jabłuszko ma też zielone liście i to jest też piękne.

Podoba wam się nowa wersja Apple ?

2 komentarze:

  1. Żadna nowa, tylko limitowana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie, to nie jest nowa wersia. Tą Apple również znalazłam, tylko że na stronie pewnego człowieka, który robi niby prawdziwą biżuterię dla lalek.


    OdpowiedzUsuń