Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 1 lutego 2014

konkurs


Jest to pierwszy konkurs , który organizuje na tym blogu. Nazywa się on ,,Create your own character ''. Polega on na stworzeniu swojej postaci w stylu EAH. Możecie stworzyć swoją OC albo napisać opis swojej postaci. Swoje prace wysyłacie na adres e-mail verca.togetherforever@autograf.pl w wiadomości napiszcie nick , który w razie zajęcia miejsca znajdzie się na dyplomie lub wyróżnieniu.
                                                                        EDIT :
                                            Prace przyjmuję do 25.02.14 r. do godziny 20:00.

24 komentarze:

  1. Wezme udzial a na podpisie masz odciete wlosy. Jak cos to moze zrobie oc jak by byla brzydka to wybiesz opis bo opis tez wysle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki że zauważyłaś te odcięte włosy :)

      Usuń
    2. Już wysłałam, doszła ???

      Usuń
  2. Już wysłałam opis wiem ze szybko po prostu juz kiedys robilam go do takiego konkursu

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto będzie oceniał prace?

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie może być sama głowa, nie? xD Bo to już mam gotowe i nie chciało mi się ostatnio robić dalej ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeżeli napiszesz, krótki opis postaci xD

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie dostałam twojej pracy :(

      Usuń
    2. Wyślę jeszcze raz .:)

      Usuń
    3. To napisz jak wyślesz. verca.togetherforever@autograf.pl

      Usuń
    4. Wysłałam,ale nie fiem czy doszło:)

      Usuń
    5. nie nie doszło

      Usuń
    6. To słuchaj, mam pomysła. Mogłabyś ty mi wysłać maila a ja odpiszę, ok? Bo wysłałam już 2 razy :( mój adres e-mail: bonezoo55@gmail.com

      Usuń
    7. ja ci napisze link a ty go skopiuj

      Usuń
    8. verca.togetherforever@autograf.pl VERCA . TOGETHER FOREVER @ AUTOGRAF . PL

      Usuń
  6. wysłałam prace doszła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście :D

      Usuń
    2. nie czekaj do jutra i tak już nikt nie prześle pracy....

      Usuń
  7. Czemu wszystko jest w wykrzyknichac?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez pytam o to co ta wyzej albo ten

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ale nie wiem czemu....gdy post był już dawno napisany zdjęcia robią się w wykrzykniki....

      Usuń