Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 28 lutego 2014

Mój odcinek Ever After High

No cóż jak jeden konkurs się skończył to czas na kolejny ale ten nie będzie taki jak poprzedni...tym razem chodzi o krótkie opowiadania....


Konkurs polega na tym że na aniapolanska6@gmail.com wysyłacie krótkie opowiadanie swojego odcinka Ever After High...jeśli znacie serial 
Monster high to spróbujcie upchnąć gdzieś do swojego opowiadania potwory :)

Zasady:

1.na wasze opowiadania czekam do 15.03.2014r.
2.opowiadanie musi mieć chociaż 10 zdań. krótszych nie biorę pod uwagę...
3.nie przyjmuje prac na zasadzie "wybierz lepszą" 1 praca 1 osoba
4.Praca nie może być z internetu licze na wasza własną twórczość i wyobraźnie....

Życzę wam powodzenia !


15 komentarzy:

  1. A ma to być takie zwykłe opowiadanie czy scenariusz?

    OdpowiedzUsuń
  2. a można taki ala komiks?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz wolałabym opowiadanie...ale przecież możesz używać dialogów....

      Usuń
  3. Skoro ja też mogę brać udział ;) to ja to zrobię w postaci scenariusza :D wystarczy tak min. 3 miejsca po 20 dialogów w jednym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy :) nie pytaj się cz możesz brać udział zawsze możesz :)

      Usuń
  4. Już chyba wysłałam , doszło ?1

    OdpowiedzUsuń
  5. kto będzie to oceniał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam oceniać to z Amelką, tyle że ona odeszła i nie przesłała mi prac.

      Usuń
  6. KIEDY WYNIKI!

    OdpowiedzUsuń