Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


środa, 19 lutego 2014

Lalka Cedar !

Z góry chcę przeprosić za to że długo nie pisałam ale już wróciłam z ciepłą nowinką o lalce Cedar Wood....kiedyś pokazywałam wam jej kawałek ale w złej jakości a teraz macie ją razem z ubrankami...więc oto i ona...



 Lalka jest prześliczna najbardziej mi się w nien podoba jej bluzeczka z tą dużą literą H. Chociaż sukienka też jest niczego sobie...dla porównania ubranek macie jeszcze Cedar z odcinka....



 Jedyne jakie ja mam zastrzeżenia do lalki to jej rajstopki na zdjęciu z odcinka są ode białe z pomarańczową kokardką i pomarańczowymi paseczkami a na lalce są ode prawie że przezroczyste z niewielkimi odcieniami fioletowego. Z włosami też mogłabym się troche pokłócić ale już nie będę się czepiać :)

Dodatkowo chciałabym pokazać wam sesje zdjęciową i konkretne zbliżenia nowych lalek o których napisała wam Verca...



 Tym razem nie będę się już rozpisywać ponieważ Verca napisała wam co i jak....



 Najbardziej z tego zestawu dodatków to podoba mi się maska i kluczyk masują do włosów naszej Apple.

Teraz czas na naszą Blondie....seria na całego specjalnie z okazji zbliżającego się karnawału i uważam że Blondie wyszła z tej serii najlepiej podoba mi się między innymi jej fikuśna fryzura nie codzienna...

 I zbliżenia na jej dodatki nie wiele się różnią od dodatków Apple tylko ta torebke jest inna....szczerze to spodziewałam się czegoś choć trochę innego...różniącego się....


Raven uważam że nie pasuje do tej serii a wiecie dla czego ? ponieważ wygląda jak zła królowa z prawdziwego zdarzenia a Raven nie chce nią przecież być prawda ?

 
 
No i na koniec nasza kupidynka....nie wiele mam do powiedzenia na jej temat uważam że najgorzej wyszła z tej serii ta fryzura wogóle nie pasuje tak jak i jej kształt skrzydeł.
 
Co myślicie o tej sesji i o lalce Cedar ?
 

5 komentarzy:

  1. kupidynka nie przypomina kupidynkki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Nowinką? te zdjęcia zostały pokazane w niedzielę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy środę, a nas nie było, więc tylko Nikki mogła o tym napisać ;)

      Usuń
    2. No właśnie wczoraj była już środa

      Usuń