Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 1 lutego 2014

Karta Cedar!

Pojawiła się już pełna karta Cedar Wood...Oto ona:


A tu jej bio:

Rodzice: Pinokio
Historia rodziców: Przygody Pinokia
Współlokator: Cerise Hood
Skryte pragnienie serca: Tak, chciałabym zostać prawdziwą dziewczyną, ale przede wszystkim chciałabym móc wybierać to, co chciałabym (lub nie chciałabym) powiedzieć.
Moja "magiczna" zdolność: Jestem świetną pływaczką, bo zawsze unoszę się do góry! Hej, bycie zrobioną z magicznego drewna ma swoje zalety!
Stan bajkowej miłości: Nie mogę kłamać, relacje nie są teraz moim priorytetem.
"Och przeklęty" moment: Przez moją klątwę nie mogę utrzymać żadnej tajemnicy. To nie moja wina, ale moi przyjaciele muszą być bardzo ostrożni, co mówią w mojej obecności.
Najbardziej lubiany przedmiot szkolny: Sztuka i rękodzieło. Obojętnie czy maluję, czy rzeźbię - czuję się najpewniej, kiedy mogę wyrazić siebie.
Najmniej lubiany przedmiot szkolny: Woodshop. Wszystkie te piły i pasy piasku doprowadzają moje drzazgi do szału.
Przyjaciele po wieki: Raven Queen, Madeline Hatter i Cerise Hood













źródło bio: pl.everafterhigh.wikia.com

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz