Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 17 lutego 2014

Żegnam

Przepraszam was wszystkich...Nie mam już czasu by stale pisać na blogu. Za dużo się dzieje w świecie EAH, a ja po prostu nie mam czasu by o tym pisać...
Amelka i Verca to był czas spędzony świetnie, cudownie mi się z wami pracowało.
Przepraszam was, że bez uprzedzenia, ale to było nagłe..
Jeżeli kiedyś będziecie mnie chciały ponownie przyjąć to piszcie...Żegnam was.
Nikki Reaper

6 komentarzy:

  1. Z jakiego to powodu ? Nie odchodź :( Smutno będzie bez ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Verca pomyślałam, że to tylko na 3 tygodnie! Czo ty na to?

      Usuń
    2. troszkę długo.. ale ok :D

      Usuń
    3. Wiem..Ważne że wrócę, co nie?

      Usuń
    4. ok wracaj szybko :)

      Usuń
    5. Bardzo szybko .. :P

      Usuń