Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 7 lutego 2014

Reklama lalek na FB

Na facebook'u pojawiła się reklama lalek Ever After High. Reklama mimo jakości jest bardzo ciekawa (najprawdopodobniej reklama jest nagrywana telefonem lub innym urządzeniem przenośnym). W reklamie możemy ujrzeć postacie takie jak córka wilka :D 
                                                                   >>KLIK<<
Reklama jest bardzo dobrze zrobiona, i szczerzę mówiąc oczekuję już nowych reklam tego typu z udziałem reszty lalek (oczywiście spodziewam się nowych). A teraz kilka screenów z rek.


                                               Jak podoba Wam się reklama lalek ?
                                             Nie możecie doczekać się nowych reklam tego typu ?

8 komentarzy:

  1. Oglądałam i najgorszej nagrany film/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo on był chyba nagrywany telefonem

      Usuń
    2. Verca ja już o tym pisalam

      Usuń
    3. Serio ? bo wsłaśnie nie byłam pewna i w końcu napisalam. Jutro serio muszę się ogarnąć i poszukać jakiś nowinek :P

      Usuń
    4. spoko nic sie nie stało ;p

      Usuń
  2. Ej wysłałam ci znowu pracę na konkurs. Doszła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jak już jest taki problem z wysyłką to umówmy się że na gmaila. : verca0601@gmail.com

      Usuń
    2. Dzięki wielkie. Może teraz się uda bo już wysłałam. Achh i sorrki za kłopot ;)

      Usuń