Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


czwartek, 20 lutego 2014

Co słychać na sklepowych półkach w Londynie ?

W galerii w Londynie a dokładniej w ,,Toys Rus'' można kupić następujące lalki. (Dokładniej są to: Raven, Briar, Ashlyn i Hunter oraz samotna na półce niżej Apple White). 

Powyżej podane ceny zestawu Ashlynn i Hantera za
34.99 funtów

A do tego lalki Ever After High ,,Legacy Day'' za 24.99 funtów, w sumie w przeliczeniu w Polsce zapłacilibyśmy
za nie na pewno drożej. 
Lalka Apple, takiej samej ceny jak lalki ,,Legacy Day''.

                                              Co myślicie względem ceny lalek w innym kraju a u nas ?

8 komentarzy:

  1. Zapewne kupie zobie lalkę apule :) jest ładna

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ostrą chrapkę na Ashlyyn i Huntera tyle ze ich imiona sa koszmarne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Toys "r" us *-* Jak mieszkałam w Anglii to kochałam chodzić do tego sklepu, mają tak tyle rzeczy, każdy znajdzie coś dla siebie.
    Co do cen, nie zgadzam się z tymi przeliczeniami, oni zarabiają tyle ile zarabiają więc ceny są dostosowane do ich zarobków a nie naszych.
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz chodzi o to że dla Nas wychodzi o wiele taniej, jeżeli planowalibyśmy zakup (będąc w Anglii) niż u nas w normalnym sklepie. Co do pisowni logo jest pisane inaczej (i ja należę do tej ''innej'' wersji).

      Usuń
  4. prosze dzisiaj wysłałam zamówienie morzecie jeszcze dzisiaj wysłać mi tło

    OdpowiedzUsuń