Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 25 lutego 2014

Łączenie ciąg dalszy....

Pamiętacie jak pisałam wam że mattel upycha elementy z Ever After High do filmów Monster High ? Otóż znalazłam jeszcze więcej takiego upychania....i ostrzegam jest tego dość sporo...




Zauważcie że jest tam kapelusz Madeline i w szklanej szkatułce jabłuko Apple...co więcej zwierciadło w którym jest uwięziona zła królowa czyli nikt inny niż matka Raven....wydaję mi się że te flakonik też ma coś wspólnego z Ever after High może to ten z napisem "wypij mnie"

Wiem że to zdjęcie pojawiło się już dawno ale postanowiłam o tym naisać ponieważ mało osób zwróciło na to uwagę....

Co myślicie o tym "upychaniu" ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz