Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 7 lutego 2014

Art Lizzie w lepszej jakości

Pamiętacie jak pisałam wam o arcie Lizzie ? Był on wtedy w słabej jakości i poszukałam lepszej abyście mogli się dokładnie przyjrzeć jej pozie...
Pisałam wam wtedy że na ciemnych rajstopach Lizzie nie ma czerwonych serduszek jakie widzimy w filmie ale jak się teraz dobrze przyjrzałam to widzę jednak te czerwone plamy i to są chyba właśnie te serca...wogóle art jest śliczny ciekawa jestem czy pojawi się również art Kitty ?

Podoba wam się ten art w lepszej jakości ?

EDIT OD NIKKI:

Tutaj macie go w zbliżeniu:



3 komentarze:

  1. fajne te rajstopki :)) / obserwuję

    ♥ crazy--dream.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prosimy nie spamuj bloga....jesteś przecież przez nas zareklamowana...w zakładce "zareklamuj się" :)

      Usuń
  2. Jak jest art lizzie to niedługo będzie Kitty.Dobrze gdy by się wyrobili z Kitty do marca 2015r. bo mogła bym ją dostać na urodziny.

    OdpowiedzUsuń