Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 2 lutego 2014

Sesja zdjęciowa z cupidynką

Wiem że pokazywałam wam już kilka sesji i zbliżeń lalki naszej cupidynki ale wiecie dla tych co nie widziało poprzednich sesji chciałabym pokazać jeszcze jedną która znalazłam. Tym razem lalka będzie w różnych pozach. Bez dłuższego zbędnego wstępu....


Poza lalki trochę mi nie wiem czemu przypomina super bohatera...głowa podniesiona nieco do góry i jej prawa ręka...a w lewej broń w tym przypadku łuk miłosny.

 

Na tym zdjęciu lalka wygląda jakby do kogoś chciała strzelić z tego łuku...dzięki tej pozie możemy dokładnej przyjrzeć jej łuku...po dokładnym przyjrzeniu zauważyłam coś czego wcześniej nie zauważyłam a mam namyśli to że przy wybrzuszeniach wygląda troche jakby łuk był oplatany jakimiś liśćmi.

 

To zdjęcie nie jest już w tak dobrej jakości co poprzednie ale i  tak widać na nim wszystko...na tym zdjęciu widać kawałek skrzydła z drugiej strony i nie spodziewałam się że na odwrocie są one idealnie białe możecie sobie zobaczyć dla porównania.

 

Od tej strony widać że były one farbowane oby otrzymały taki coś pod brązowy kolor.

No i to koniec naszej sesji zdjęciowej....po zobaczeniu zdjęć z różnych jej poz i z różnych stron zobaczyłam rzeczy których się nie spodziewała...ale czy jestem miło czy nie to już sama nie wiem...

Podoba wam się ta sesja zdjęciowa ? Kupicie lalkę cupidynki ?

8 komentarzy:

  1. Czemu twój nick to jola miki a podpis masz jakaś amelka white ?

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz że sama nie wiem po prostu podoba mi się chyba bardziej Amelka White niż Jola Miki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę. Chyba dlatego bo bohaterzy często mają takie pozy, dumna głowa do góry.. itd..

      Usuń
    2. wiesz że jeszcze tylko 400 odwiedzin i dogonimy innego bloga o EAH ? bo przed nami są 2 blogi i jak go dogonimy to będziemy na drugim miejscu z popularnością :D

      Usuń
    3. Ja znam tylko Ever After High blog. Jest na prawdę fajny :D Jaki jest ten drugi >??

      Usuń
    4. Ten drugi to mój blog xD

      Usuń
    5. jak coś to nie rywalizujemy przecież krwawo :)

      Usuń