Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 25 maja 2014

Co tam na sklepowych półkach ?

Tak jak w temacie...za granicą pojawiło się dużo nowych rzeczy z Ever After High o, których wogóle nie było mowy...a mam na myśli piżamy bluzki i jeszcze kilka innych rzeczy. U nas w Polsce dopiero co pojawiły się pierwsze lalki w smyku, ale o żadnych ubraniach czy gadżetach jeszcze nie było mowy. Ostatnio pokazywałam wam również "tajemniczą skrzynie", a ciekawostką co do niej jest to że dowiedziałam się że premiera jej zagranicą jest dopiero 1 czerwca i dobrze się składa...na nasz Polski Dzień dziecka, ale niestety ta premiera nie dotyczy jeszcze nas ;( W tym poście tym razem chciałabym pokazać wam zdjęcia zrobione przez fana z Francji co u nich dzieje się na półkach....i dużo się dzieje ponieważ sklepy poświęcają gadżetom z Ever After High coraz więcej miejsca z czego się bardzo cieszę i u nas też tak się będzie działo. Może po tym długim wstępie przejdę do zdjęć.


Co my tu mamy...widzę piżamę z cupidynką i w zestawie różowe długie spodnie. Widzę lalki Basic, Legacy Day, Getting Fairest. Ale nie widzę Hat-Tastic-Party, no chyba że jestem ślepa, ale w to wątpię.


To zdjęcie jest trochę w gorszej jakości...raczej jego autor robiąc to zdjęcie skupił się na obrazku Apple i Raven ale tu akurat nie ma nic specjalnego.


Co my tutaj mamy....a tak. Po lewej stronie fioletową bluzkę, a na środku nasze kochane logo z niebieskim odcieniem. A na środku coś co chyba widzieliśmy, ale nie jestem pewna nawet jeśli to było to już dawno temu. Torebki na górze już widziałam ale te większe torby niżej wie widziałam. Co za torebkami...kolejna bluzka ! Z cupidynką na białym tle może to nie jest jakaś rewelacja ale jej jeszcze nigdy nie widziałam. Za bluzką są jeszcze jakiś sukienku ale nie widzę żadnych szczegółów poza tym że są różowe i dalej fioletowe.

Nie mogę się doczekać aż te wszystkie rzeczy pojawią się w polsce a wy ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz