Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 27 maja 2014

Sesja zdjęciowa Ash Legacy Day !

Tak jak w temacie...widzieliście już lalkę Ash Legacy Day na zdjęciu promocyjnym czy w pudełku, ale jeśli dobrze kojarzę to nigdy nie pokazywałam wam sesji rozpakowanej lalki i zdjęcia z różnych ujęć prawda ? Zdjęcia raczej przedstawiają przód ale za to z bliska możemy zobaczyć więcej szczegółów. No może dla małego przypomnienia pokaże wam zdjęcie, Ash w kartonie no i dodatkowo zdjęcie promocyjne aby dokładniej się przyjrzeć lalce.

  


No choć widzimy lalkę to nie widzimy szczegółów zdjęcie są trochę podobne, ale jedno zdjęcie będzie dość duże ale pozostałe aby powiększyć trzeba będzie na nie kliknąć. a oto i one:


No dobrze...od czego tu zacząć...ok już mam od małej krytyki. Chodzi mi o koronę...na zdjęciu promocyjnym korona jest taka trochę łososiowa, czy może lepiej dla was jak nazwę to bardzo jasnym różowym. A tutaj korona jest czerwona ! nie wspominając już o butach...Lalka na zdjęciu promocyjnym jest dla mnie także strasznie blada i nie ma w niej życia....a jeśli chodzi o sukienkę tej Ash to wyraźnie widać na niej kwiaty głównie czerwone i różowe róże na niebieskiej sukience. A jeśli chodzi o rajstopy to też brak mi słów...na zdjęciu promocyjnym są one prawie że srebne a na tej lalce czarne.

No to pokaże wam pozostałe zdjęcia...





Po obejrzeniu nabrałam niepewności....czy to na pewno ta sama lalka ? Ja już nie wiem co mam myśleć...a może to jakaś limitowana edycja ?

Co myślicie o sesji ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz