Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 24 maja 2014

"Skrzynia Skarbów"

Od czego tu zacząć.....już wiem ! Każdy z nas skrywa jakiś przedmiot czy jakąś małą rzecz i nie chcemy by nikt wiedział że ją mamy. Mam dla was idealną skrytkę na takie właśnie rzeczy...a mam na myśli tajemniczą skrzynię na nasz głos !

 
 
Oczywiście to był żart z tymi sekretami można do tego kuferka schować te "karty" czy nie wiem co to jest. No i jeszcze jedna sprawa co otwierają te wszystkie klucze ?
 

 
No i mamy nasz kufelek zapakowany w pudełku. Po niżej pokaże wam zdjęcie abyście mogli zobaczyć zbliżenie otwarcia.

 
 
Może trudno się przyznać...jestem "sroką" i lubie wszystko co się świeci a tutaj świecący  jest nasz diamencik na samym środeczku. No i oczywiście złote logo pod nim ale on mnie odrobinę mniej zachwyca bo się nie świeci ;)

No i jeszcze pokażę kilka zdjęć zestawu...
 
 
 
Zauważmy na zdjęciu jedną rzecz....guziki. Na kuferku są 4 guziki, a obok zamek na klucz. Rozumiem, że wkładamy klucz nagrywamy coś wciskając guzik z mikrofonem a jak chcemy odsłuchać nagranie to wkładamy ten sam klucz i wciskamy guzik z głośnikiem. ale gdzie te nagrania są zapisywane ? Na plastikowym kluczu ? To chyba ma jakiś związek z tymi kartami z artami postaci EAH. No cóż nie widziałam tego zestawu na żywo...to tylko moja teoria i zestaw jest pewnie berdzo drogi z czego się nie dziwię...

Co myślicie o tej "skrzyni skarbów"

3 komentarze:

  1. Fajna ale chyba w polsce nie jest jeszcze dostępna ta "skrzynia skarbów"
    Na chwilę odbiegnę od tematu... wie może ktoś na jakiej stronie mogę zamówić łóżko dla Apple White??? Ponieważ mam dwie wersje tej lalki i bardzo bym chciała zebrać wszystkie rzeczy związane z tą postacią... (moją ulubioną) a wracając do kuferka to jest śliczny i wykonany z pomysłem:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm może spróbuj na alegro zobaczyć to oczywiście podstawa albo zobacz tutaj znalazłam ci stronę z łóżkiem http://www.smyk.com/mattel-ever-after-lozko,p1097732162,zabawki-gry-dla-dzieci-p w każdej chwili możesz sobie zamówć lub kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonały post! Niezwykle przydatne porady przedstawione na Twoim stronie. Gratuluję Twoją angażowanie w tworzenie tak dobrych artykułów. Chciałabym też zaprosić odwiedzenie mojej serwisu, gdzie też znajdziecie pomocne materiały dotyczące stylu. Polecam do odwiedzenia adres mój blog. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń