Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 18 maja 2014

Nowy odcinek dostępny

Pewnie pamiętacie jak pokazywałam Wam cały odcinek z Lizzie na pewnej stronie EAH? Teraz możecie go obejrzeć w języku Hiszpańskim w serwisie ''You Tube''. Jeżeli ktoś ciekawy to tutaj link. Ja na razie czekam tylko na wersję angielską a najlepiej polską ;)
                                    Co sądzicie o tym odcinku? Czekacie na wersje angielską?
P.S. Samara, wysłałam do ciebie wiadomość na temat konkursu.

2 komentarze:

  1. pisz po prostu Sami ale ja na gmailu nie mam żadnej wiadomości....

    OdpowiedzUsuń