Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 11 maja 2014

Nowych rzeczy nadszedł czas.....

Więc tak....na sklepowych półkach zagranicą pojawiły sie nowe rzeczy kolekcjonerskie....te zdjęcia pochodzą z mego tajnego źródła więc fotografie będą posiadały podpisy. Może zacznę od najciekawszej rzeczy a mianowicie to grzebienie....


Ten który tutaj widzimy jest czerwony zupełnie jak sukienka Apple....z czego można się domyślić że to grzybień dla Royalsów. Oprócz kartonika drugim znakiem rozpoznawczym że jest to grzebień s Ever After High jest małe złote logo na rączce. Przykro mi ale po takim zdjęciu nie jestem w stanie powiedzieć wam czy ta szczotka jest przeznaczona dla małych czy może troszkę większych fanów :) Jeszcze chciałabym dopowiedzieć tylko jedną informację....na innym zdjęciu tego grzebienia, którego nie brałam bo to prawie to samo....widać cenę i kosztuje to 4,99 $.


Po kolorze możemy od razu wywnioskować że jest ten grzebień dla Rebeliantów. Na rączce jest pokazane to samo logo dla znaku rozpoznawczego. Chociaż jak przyglądam się dokładnie tej fotografii to nabieram pewnych podejrzeń co do wielkości naszych obu grzebieni. Wydaje mi się że jest on dość mały, patrząc pod innym kątem widzenia. Jak mówiłam cena 4.99 taka sama jak poprzednia.

Ok może czas by przejść do kolejnej rzeczy a zanim powiem co to jest to może spytam...czy lubicie się malować ? Mam nadzieje że tak bo kolejną rzeczą jest.....szminka z lusterkiem !


Jestem trochę zdziwiona że jest to jedyna szminka...widzimy po fioletowym kolorze że jest ona dla Rebeliantów ale gdzie jest dla Royalsów ? Może przejdę do opisu...ciekawa jestem bardzo jak wygląda lusterko z drugiej strony ale podejrzewam że tył taki sam jak ramka lusterka. 

I ostatnią rzeczą jest nowa torebka...ale to zdjęcie nie zostało zrobione w sklepie tylko to zdjęcie promocyjne.


No cóż chyba nie będę się aż tak rozpisywać jak pod poprzednimi zdjęciami...ale wiem ile będzie ona kosztować a mianowicie 18.39 $. Jak dla mnie jest ona dość a nawet bardzo droga...interesuje mnie tylko jej naturalny rozmiar.

Co myślicie o nowych rzeczach ?

1 komentarz: