Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


poniedziałek, 19 maja 2014

Lalki w promocji

Dzisiejsza moja nowinka będzie dotyczyć promocji  za granicą, a mam na myśli 20 i 25% rabat na lalki w sklepach Fashion Angels i Toutes w USA. Małe zdjęcia dowodowe....


Ta promocja dotyczy zestawu do malowania czy kolorowania. Mam nadzieję że ten zestaw już nie długo pojawi się w Polsce w równie atrakcyjnej cenie ale jak przeczytałam ile kosztują lalki u nas to z krzesła spadłam dosłownie.


Ta promocja dotyczy się lalek Legacy Day i jest trochę więcej rabatu - 25%. Na razie lalki tej serii u nas kosztują ok. 200 zł - jak dla mnie to bardzo drogo czemu takiego rabatu nie ma u nas ?

To jak poczuliście małą zazdrość ? Jeśli tak nie przejmujcie się jak też ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz