Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 11 maja 2014

Maddie w pudełku

Znalazłam zdjęcie lalki Maddie w pudełku z serii ,,Hat-Tastic Party''.
Sam zestaw (jak ostatnio wspominałam) bardzo podoba mi się. Dobre jest to 
że nawiązuję do osobowości Maddie. Tym razem zestaw jest zapakowany tak
samo jak każdy inny, tak aby nie było widać zawartości). Jak dla mnie jest to 
duży minus bo nie zawsze kupujący wiedzą jak wszystko wygląda i tak dalej a
wiadomo że obrazki nie zawsze przypominają oryginał. Lalka oczywiście w pięknej
sukience, o której wypowiadałam się negatywnie xDD

                                           Co sądzicie o tym zestawie? Zamierzacie go kupić?

7 komentarzy:

  1. czemu tak mało napisz może coś o tym zestawie bo chcem wiedzieć cos więcej...co o nim ty myślisz ? napisz w poście :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już poprawiam, to od razu zapytam co z konkursem?

      Usuń
    2. jutro wyniki dyplomy już gotowe...

      Usuń
  2. Tak właściwie to bedziecie mieli kiedys swoje przez siebie zrobione postacie na naglowku i w wygladzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no może kiedyś...ale wiesz ja nigdy nie robiłam swoich OC....i trochę się boję za to zabrać :P

      Usuń
    2. Samara...Przepraszam, że nie piszę. Od 17 maja bęfzie regularnie. Poza tym ja umiem zrobić OC więc jak mi wymyślicie opis i zrobicie projekt na bazie w paincie to ja z chęcią to wykonam.

      Usuń
    3. No ja też umiem robić, napisałam to na gmaila Samarze. I chodzi o to że bynajmniej mogę zrobić próbne postacie. (tak że jeżeli by się spodobały to byśmy potem coś z nich zrobiły)

      Usuń