Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 11 maja 2014

Nowe redaktorki...

Obiecałam  że zrobię ankietę, która redaktorka otrzyma naszą czerwoną postać na nagłówku....ale nie mam za bardzo z czego robić tej ankiety....

Nikk piszesz jednego posta jak ci pisze czemu cię nie ma a tak to nic nie piszesz dlaczego ? Rozumiem że piszesz na MMH ale to nie znaczy że masz "olać" naszego cerberka. ale ty i tak nic do tej ankiety nie masz...chciałam tylko zwrócić na to uwagę...

Bone przez ten czas napisałaś tylko 3 powtarzam 3 posty od 26 kwietnia....a przecież było tyle nowinek...tyle czasu minęło.....a na moim drugim blogu napisałaś też tylko 3 posty.

Jill myślę że z całej ekipy piszesz najwięcej....zdania w postach piszesz też całkiem fajne....ale pisz na temat posta trochę więcej...np swoją opinię, krótki opis tematu posta czy jakiś wstęp.

Mam tylko nadzieje że mnie zrozumiecie i wszystkie komentarze co na wasz temat napisałam...postanowiłam że Jill dostanie ode mnie szanse i otrzymasz czerwnoną postać...przygotuję dla ciebie podpis...ale chyba dzisiaj nie dam rady najpóźniej do wtorku...

5 komentarzy: