Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 23 maja 2014

Kolejne zdjęcia rozpakowanych sióstr

Pojawiły się kolejne zdjęcia rozpakowanych sióstr O'Hair. Od razu uświadamiam Was że za dużo to ja tych zdjęć nie znalazłam, ale mam nadzieję że niedługo pojawi ich się w internecie więcej i wtedy od razu je dodam.
Bardzo podobała mi się ta lalka, chociaż teraz gdy widać ją w ''całości'' muszę przyznać że nie jest za dobrze dopracowana.


Moja ulubiona z sióstr ma identycznie zepsute włosy jak Frankie Stein w serii Skull Shores. 

                                                    Co uważacie o tej lalce, a raczej lalkach?

3 komentarze:

  1. Holly zupelnie mnie sie nie podoba. Kupie tylko poppy

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Na allegro albo gdzies tak sprzedaja, lub kupie dwie i jedna sprzedam

      Usuń