Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 20 maja 2014

Lalka Lizzie !!!!!

Już długo oczekiwałam tego momentu jak wreszcie zobaczę lalkę Lizzie. Z tego co pamiętam to już kiedyś na blogu był post ze zdjęciem jej lalki ale to jest zbliżenie i bez podpisu Mattela który większość zasłan.iał....


Co prawda nie widać na zdjęciu ani rajstop ani butów ale można z bliska zobaczyć jej twarz, ubranie i czerwony kołnierz, który przyznam szczerze to nie widziałam go na poprzednim zdjęciu. Jeśli chodzi o koronę to nie mam żadnych zastrzeżeń choć myślę że bardzie pasowałaby jak kolor korony Apple z limitowanej edycji nie tej co widzimy w sklepach.

Co myślicie o tym zbliżeniu ?

1 komentarz:

  1. Jestem pewna że ją kupię. Nie chciałam posiadać żadnej lalki z EAH, ale uważam że ta jest godna uwagi

    OdpowiedzUsuń