Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


środa, 21 maja 2014

Siostry rozpakowane

Chciałabym pokazać wam dzisiaj rozpakowane siostry Holly i Poppy, oraz dodatkowo jeszcze trochę zbliżeń lalek aby zobaczyć więcej szczegółów. no bez dłuższego wstępu.....

 
 
Włosy Poppy od tyłu, szczerze ? za każdym razem kiedy patrzyłam na lalkę Poppy nigdy nie zauważyłam że połowa włosów jest pomarańczowa. Czy ja jestem naprawdę daltonistą ?
 

 
 
Rajstopki....jak widzimy nie są one całkowicie czarne tak jak myśleliśmy i to nawet i dobrze choć myślę że gdyby te krzyżyki byłyby czerwone a nie różowe to pasowało by to do włosów.
 

 
 
Kolczyk....myślę że jest ładniejszy niż myślałam no i nie wspominając że jest dwa razy większy niż myślałam. Ale uważam że jest on odrobinę za długi...ja kolczyków do samej szyi mam chyba tylko jedne.
 

 
 
No i oczywiście twarz.....nie wiem czy to tylko złudzenie ale myślę że na zdjęciu promocyjnym szminka do ust była odrobinę jaśniejsza.

Holly
 
 
Włosy....bardzo przewidywalne....w przypadku Poppy nie spodziewałam się pomarańczowych a tutaj to na przodzie lalki też widać więc - żadna rewelacja.
 

 
 
No i oczywiście twarz....Jest jeszcze jedna rzecz, której nie widziałam, a mam na myśli kolczyk.

Co myślicie o nowych szczegółach ?
 
 PS. Nikk obiecałaś mi coś !!!! ile jeszcze mam czekać jak nie chcesz pisać to napisz to otwarcie i szczerze !!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz