Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 10 maja 2014

Zdjęcia promocyjne nowych lalek

W internecie pojawiły się już zdjęcia promocyjne nowych lalek z serii ,,hat-tastic party'' oraz lalki Dextera.
Lalka Briar według mnie bardzo dobrze prezentuje się w tej serii. 
Najbardziej podoba mi się w niej sukienka. 

Nadal nie mogę napatrzeć się na fryzurę Apple :) Co do sukienki jest
ona na pewno oryginalna,  podoba mi się wzór i wykończenie.Co do
dodatków to może lepiej wyglądała by bez tej kokardy na włosach.

No cóż... lalka Cerise jest na pewno dobrze wykonana, to przyznam.
Nie mam do niej żadnych zastrzeżeń. 

Wypowiem się tak, według mnie zestaw jest bardzo nawiązujący
do samej lalki. Mimo to nie rozumiem (może tylko mi), ale wydaje
mi się że Madeline ma na sobie bardziej pidżamę niż sukienkę. 

No i wreszcie promocyjne zdjęcie lalki Dextera. Niektórzy uważają
że nie przypomina ona ani trochę jego, może i tak jest. Jednak według
mnie czy tak, czy tak wygląda dobrze. 

~Jill

3 komentarze:

  1. +chyba jest zmienione tło, albo mam już zwidy o.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + chce zapytać co z konkursem i o okres próbny na blogu.

      Usuń
  2. Madeline ladnie w tej koszulce nocnej. Najladniejsza to wedlug mnie jest lalka briair

    OdpowiedzUsuń