Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


sobota, 24 maja 2014

Która najlepsza ?

Tym razem zorganizowałam konkurs dla ekipy bloga....co czytelnicy mają do konkursu ? Odwowiedź na pytanko to GŁOSOWANIE ! 

Do 5 czerwca 2014r. będziemy starać się pisać jak najlepsze posty a waszym zadaniem kiedy 5.06 pojawi się ankieta sześciodniowa i czytelnicy będą głosować kto wygrał konkurs. Uwaga ! nie liczą się nowinki....liczy się styl pisania zdań i elementów pisania...

Do ekipy...elementami postów jest....

1. wstęp
2. rozwinięcie (opis)
3.zakończenie
4.własna opinia
5.końcowe pytanie do czytelników

Napiszę oczywiście posta z informacją o ankiecie dla małego przypomnienia terminu....

EDIT:
Do Nikk....jeśli do końca tygodnia nic nie napiszesz będziesz zmuszona opuścić bloga...nie mogę sobie pozwolić na tak obojętne podejście do bloga....dostałaś już ode mnie chyba z 4 szanse to napisałaś jednego posta i koniec....

Do Jill...nie damy radę pisać wszystkich nowinek same więc jeśli Nikk nic nie napisze mam nadzieję że pomożesz mi wybrać jakąś inną osobę.



Powodzenia (dla nas) XD

5 komentarzy:

  1. Już wiem na kogo będę głosować, tyle że wszystko może się jeszcze zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli moje zdanie jest ważne, to może zapytajmy Nikk, co jest powodem jej nieobecności. A dopiero potem decydujmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie że twoje zdanie się liczy...już rozmawiałam o tym z Nikk....powodem nieobecności był okres próbny na blogu MMH, ale okres próbny się skończył a jej dalej nie ma ;(poza tym obiecała mi że na 100% będzie 15.05 a mamy 25 !

    OdpowiedzUsuń
  4. Poza tym dziewczyny dzisiaj dostałam propozycję pisania na MEAH i chyba ją przyjmę. Nie to, że nie zależy mi na Cerberku, ale czuje się tu niepotrzebna. W pewnym momencie bloga to ja pisałam praktycznie wszystkie posty. Nie ma pretensji, ale...Nieważne. Podaruje sobie pisanie tutaj, bo po prostu jestem 5 kołem u wozu.

    ~N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja cię nie zmuszę...ale nigdy nie byłaś piątym kołem u wozu...ale kiedy napisałaś że będziesz 15 to cię nie było ;( jak chcesz to idź se do innego bloga ale będzie mi cię brakowało czemu nie zostaniesz ??? byśmy z Jill we 3 pisały ale jak nie chcesz to nie....

      Usuń