Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


piątek, 2 maja 2014

Zbliżenie na lalki LD :)

Witam wszystkich rano i wieczorem!

Sorki że nie pisałam, ale miałam małe problemy z internetem. Nadrabiam zaległości. Do internetu wyciekły zbliżenia na lalki Ashlynn, Cherise i Maddie Legacy Day. Na pierwszy ogień idzie córka Kopciuszka.



Lalka jest bardzo ładna i dopracowana. Podoba mi się ubranie i makijaż. Buty za to, do mnie nie przemawiają. Wyglądają jak zdjęte z Barbie!




Jedyne co mi się w tej lalce nie podoba to futro! A najbardziej podoba mi się jej peleryna :3




Zakochałam się w tej lalce :33 Buty są mega dopracowane. Makijaż i fryzura to cudo ...

I na koniec wspólna focia:

Ogólnie jestem zadowolona z tej serii.

Pozdrawiam,
BoneZoo

P.S. Jestem 200 postem!! XDD





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz