Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


wtorek, 13 maja 2014

Wyniki konkursu

Już czas na ogłoszenie wyników drugiej edycji konkursu Verci...a więc podjęłam już decyzję....


na ten konkurs dostałam rekordową liczbę prac ale sa tylko 3 miejsca a oto i dyplomy...


 i praca:

 Jest to siostra Duchess Swan a sama nazywa się Jessica Swan

Jill uważam że twoja praca jest bardzo ładna...jak na siostrę wrednej Duchess wygląda bardzo mrocznie....wygląda wręcz na gorszą niż Duchess GRATULACJE !



 córka księżniczki na ziarnku grochu nazywa się Bead and the Pea

Myślę że twoja praca też jest bardzo ładna a najbardziej podoba mi się jej spódniczka i włosy GRATULACJE !


i jedyny opis który także mi się spodobał....

 Moja postac nazywa sie Vanessa White i jest siostra Apple, mimo to stoi po stronie rebel bo jest druga w kolejce do tronu (pierwsza to apple). Dlatego wlasnie jest ona przeciwna ku ,, dlugo i szczesliwie,, po uwaza ze kazdy moze napisac swoje wlasne i ona tak chce. Jest ona siostra blizniaczka APlle, ale ma czarne wlosy :) kej styl jest morczny bo nosi tylko czarne i fioletowe ubrania. A tutaj tak szczegolowo. Rodzice: krolewna sniezka Styl: kocham nosic czarne kurtki do ciemno fioletowych sukienek lub bluzek.

                                                                                                                        Mika*

Oprócz tych zwycięski prac dostałam jeszcze 6 innych....ale niech pozostali się nie przejmują może następnym razem będzie lepiej ;)

9 komentarzy:

  1. Nie kopiuj zdjęć prosto z Gmaila, bo wtedy się nie wyswietlaja .-.

    OdpowiedzUsuń
  2. ok dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę nie widzicie ? ja widzę te zdjęcia na kompie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam, że po wklejeniu z Gmaila ja widziałam zdjęcia, a inni nie :3

      Usuń
    2. Jestes autorka posta to je widzisz, musisz dodac je w formie obrazu to beda widoczn3

      Usuń
    3. ok spróbuje coś z tym zrobić...

      Usuń
    4. Yay! Już widać! Dziękujemy ci! ^o^

      Usuń