Szukaj na tym blogu

[ Blog - Szybkie Informacje ]


21/10/2016 - Jako że więcej odpowiedzi było na "tak" z askiem od dziś on rusza. Możecie zadawać tam różne pytania dotyczące EAH.
16/10/2016 - Od dziś na blogu zaczyna się remont. Przepraszam za utrudnienia.


niedziela, 25 maja 2014

Nowe rzeczy w smyku....

Jak pisałam parę postów temu....w smyku w Szczecinie pojawiła się pierwsza półeczka z lalkami Ever After High, ale teraz chciałabym pokazać wam coś innego. Otóż w Szczecinie pojawiły się nowe rzeczy z EAH a mam na myśli księgę legend na którą tak bardzo czekaliśmy. Uwaga: zdjęcia pochodzą od bloga Ever After High Blog, autorem jest Deathstoneses. Oto i zdjęcia....

 

W poprzednim poście pisałam wam że lalki Legacy Day kosztują ok. 200 zł, hmmm dopiero weszły lalki a tu już promocja prawie 50% ?! Cóż nie bierzcie tego zaskoczenia jako szok tylko zachwyt bo jestem bardzo zachwycona ;)
Teraz obiecana księga legend
 

Jak widzimy są tylko cztery egzemplarze...Ann napisała że w miękkiej okładce i że ilustracje są wypukłe z czego się dziwie. Dlaczego ? Mam praktycznie całą kolekcje książek jeszcze Monster High ale wypukłych zdjęć nie mam. Próbuję tylko zgadnąć co to za sklep, ale to chyba empik. Ann zgadłam ? Co tu jeszcze....no wydawnictwo bukowy las, ale już kiedyś o tym pisałam może teraz przeję co jest w środku...


 

Jeśli się dobrze przyjrzymy to może i przeczytamy stronę 147 ? Jaką ja mam obsesję....mieszkam niestety mniejszym mieście i u mnie nie ma niestety jeszcze tej książki. Ale jak przeczytałam tą stronę to bardzo mnie książka zaciekawiła. No dobra może koniec o tej stronie może trochę o wyglądzie....jak widzimy brzegi są bardzo bogato zdobione w ładnym Ever Afterowym stylu ;) No i jeszcze może przejdźmy do sprawy ulotki, którą Ann dostała wraz z książką...

 

Zdjęcie ma podpisy bo pochodzą z tego bloga co napisałam na samej górze tego posta...jakby coś ;) Na ulotce widzimy różnego rodzaju przybory szkolne...plecak,zeszyty,farby,kredki i tym podobne. Ann napisała że te wszystkie rzeczy pojawią się już w sierpniu ! A więc mamy załatwione przybory szkolne na następny rok prawda ?

Co myślicie o nowych rzeczach na naszych półkach ?

5 komentarzy:

  1. Tak jak by pisalam o tym, tyle ze mam swoje wlasne zdjecia robione w warszawie w smyku no i tez w moim poscie jest o tej cenie wszystkich lalek

    OdpowiedzUsuń
  2. Błagam, przecież chodzi o to, że ilistracja na okładce jest wypukla xD W środku, nawiasem mówiąc, w ogóle nie ma ilistracji. I tak - książki te można kupić w Empiku za 35 zł (miękka okładka) i 49 zł (twarda). Mają ich, przynajmniej u mnie, całkiem sporo.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sensie, że obrazek na okładce jest lekko wypukły. W Smyku jest teraz promocja na te "miękkie", chodzą po trzy dychy, a w Empiku kupiłam twardą za cztery. Zdjęcia książek ze Smyka.

    OdpowiedzUsuń